ההוראה המאבחנת-טיפולית-מותאמת מתבססת על אבחונים, ועל התאמת עקרונות טיפוליים ודידקטיים, המותאמת אישית לפרט על שלל צרכיו.
מכאן שהוראה זו גם מתחשבת בערוצי הקליטה האישיים (חזותי, שמיעתי, תנועתי, תחושתי, הקשרי) של כל תלמיד ובסגנון הלמידה שלו. בהתאם לגישה הקונסטרקטביסטית, ההוראה המתקנת משתדלת לעשות שימוש בלמידה פעילה שבה התלמיד לוקח חלק בשיעור ואינו משמש רק כשומע פסיבי. זאת משום שאפקט היצירה משפר את יכולת השליפה של מידע שהאדם היה שותף ביצירתו.
הוראה המאבחנת-טיפולית-מותאמת מתבצעת בשלושה שלבים:
הוראה זו מועברת על ידי מי שהוכשרו לכך: מומחים ללקויות למידה, בעלי תואר שני בלקויות למידה, מורים לחינוך מיוחד, ומאבחנים דידקטיים.
השיעורים פרטניים ומכוונים לטפל באופן ממוקד בקשיים בהם נתקלים התלמידים בקריאה, בכתיבה ו/או בחשבון.
לשאלות וברורים, ניתן ליצור קשר ואשמח לעזור.
מעיין גרין
מאבחנת דידקטית מוסמכת לליקויי למידה בהוראה מתקנת ואסטרטגיות למידה
נייד: 052-3262907 מייל: maayan1green@gmail.com